A
   
 ធីតា ជួយធ្វើសមា្ភរៈអក្ខរកម្ម បានឬទេ?
ティダーさん、教材の作成を手伝ってくださいませんか。
      A
   
 មុនដំបូង យកកន្រ្តៃកាត់រូបអក្សរនេះចេញ។
まず、はさみで文字一つずつを切り離してください。
      B
   
 ចាស រួចធ្វើអ្វី?
それからどうするのですか。
      A
   
 រួចហើយ យកកាវបិទលើកា្តរតូចនេះឲ្យជាប់។
次に、のりでこの小さな板の上にしっかり貼り付けて下さい。
      A
   
 ចាំកាវនេះស្ងួតល្អហើយ យកផា្លសី្ទកនេះបិទពីលើ។
のりが乾いたら、ビニールで覆ってください。
      B
   
 មើលទៅ វានឹងកា្លយទៅជាសមា្ភរៈគួរឲ្យចង់រៀនមិនខាន។
すてきな教材ができそうですね。
     
    
      
         Place: 教材を作る 
         Situation: 識字教材の作り方について、山田がティダーに説明する