B
Ya, ada apa yang boleh saya bantu, Puan?
はい、何かご用ですか、お客様?
A
Saya ingin membuat pengeluaran wang.
お金を引き出したいの。
Tapi kad saya tak boleh guna la.
だけど、私のカードが使えなくて。
B
Mungkin kad puan rosak.
おそらく、お客様のカードは破損しています。
Puan boleh isi borang ini untuk pertukaran kad baru.
お客様、カード交換のために、この用紙にご記入いただけますか?
B
Selepas isi, puan hantar ke kaunter 10.
ご記入後、10番カウンターに持って行って下さい。
Staf di sana akan bantu puan untuk urusan seterusnya.
あちらの係の者が、引き続きお客様のお手続きのお手伝いを致します。
A
Terima kasih sekali lagi.
ありがとうございます。
Place: 銀行
Situation: 客がスタッフに尋ねる。