A
ធីតា ជួយធ្វើសមា្ភរៈអក្ខរកម្ម បានឬទេ?
ティダーさん、教材の作成を手伝ってくださいませんか。
A
មុនដំបូង យកកន្រ្តៃកាត់រូបអក្សរនេះចេញ។
まず、はさみで文字一つずつを切り離してください。
B
ចាស រួចធ្វើអ្វី?
それからどうするのですか。
A
រួចហើយ យកកាវបិទលើកា្តរតូចនេះឲ្យជាប់។
次に、のりでこの小さな板の上にしっかり貼り付けて下さい。
A
ចាំកាវនេះស្ងួតល្អហើយ យកផា្លសី្ទកនេះបិទពីលើ។
のりが乾いたら、ビニールで覆ってください。
B
មើលទៅ វានឹងកា្លយទៅជាសមា្ភរៈគួរឲ្យចង់រៀនមិនខាន។
すてきな教材ができそうですね。
場所: 教材を作る
状況: 識字教材の作り方について、山田がティダーに説明する